آموزش فاركس مقدماتي
آموزش فاركس

امروزه بازارهاي مالي بسيار زيادي براي سرمايه گذاري،سرمايه گذاران وجود دارد كه سرمايه گذاران مي توانند سرمايه خود را در آن ها قرار دهند.

بازارهاي مالي عرصه هاي متفاوتي دارند و هركدام مزايا و معايب خود را دارند و با يكديگر متفاوت هستند.

سيستم طبقه اي منطقه اي و جهاني كه تقريباً در هر عرصه ديگري وجود دارد ، تقريباً در عرصه تجارت وجود ندارد.

بازارها بدون توجه به رنگ، عقيده و مذهب شما را در آغوش مي گيرند و به شما خواهند گفت همه خوش آمديد.

به عبارتي در عرصه بازارهاي مالي با همه يكسان برخورد مي شود و ميان كساني كه در آن ها سرمايه گذاري مي كنند تفاوتي قائل نخواهند شد.

تنها چيزي كه بازارها تقاضا مي كنند اين است كه صادقانه به تجارت اهميت دهيد و پروتكل هاي مشخص وضوح را دنبال كنيد.

در اين درس از آموزش فاركس عرصه تجارت فاركس كه يكي از بهترين بازارهاي مالي مي باشد را بررسي خواهيم كرد و به شما ارائه مي دهيم.

 

سرمايه گذاري در بازارهاي مالي چگونه است؟

 

معاملات بازار سهام چيزي نيست كه بسياري از مطبوعات آن را به ما نشان مي دهند و ما تصور خواهيم كرد.

درواقع اين احساسات تنها بخشي از دستگاه اطلاعات پيچيده وال استريت است كه يك خطبه قديمي آشنا را براي سرمايه گذاران فردي تبليغ مي كند.

مطبوعات به ما وضعيت بازار را چيزي شبيه به اين نشان مي دهد: “بازار بيش از حد پيچيده است و شما سرمايه گذاران فردي ابزار براي مديريت موثر سرمايه خود را نداريد.

بنابراين بايد سرمايه خود را به ما بدهيد تا براي شما مديريت كنيم” و به اين اينگونه مي خاوهند از شما سرمايه هاي هنگفت دريافت كنند.

اين نظر مطبوعات كاملا اشتباه مي باشد و اگر شما يك سرمايه گذاري هستيد كه مديريت سرمايه براي شما اهميت دارد نبايد با اين نظرات موافق باشيد.

برعكس عرصه تجارت،بيشتر شبيه ماهيگيري ماهي قزل آلا در يمن است. من اين شانس را داشتم كه با اين فيلم فوق العاده (2011) با بازي ايوان مك گرگور برخورد كنم.

در قسمتي از فيلم ، شخصيت ايوان ، دكتر فرد جونز ، در كمر عميق رودخانه ايستاده است و با شيخ (با بازي عمرو واكيد) ماهيگيري مي كند.

در اين سكانس دكتر فرد جونز و شيخ در مورد برابري خواهي ماهيگيران سراسر جهان به سخنراني شعري مي پردازد.

همانطور كه آن ها صحبت مي كنند ، مي توانيم آن را با عرصه تجارت مقايسه كنيم و ما را به فكر فرو مي برد.

چيزي كه به آن پي بردم اين است كه من بازارها را هم براي آنچه هستند و هم براي آنچه كه نيستند دوست دارم.

ممكن است اكنون من را متهم به رمانتيك بودن كنيد،اما معتقدم كه معامله در بازارها يك تجربه منحصر به فرد ناب است.

سرمايه گذاران بايد معاملات و نمودارهاي خود را در آغوش بگيرند و به آنها عشق بورزند.آيا معتقد نيستيد كه اين يك بيان ناب سرمايه گذاري است؟

مطنئنا همه ما آرزو مي كنيم كه شركت ها،دولت ما ، حتي روابط ما اين همه خالص و به خوبي تعريف شده باشد.

يك سرمايه گذار كه مي خواهد با سرمايه گذاري در يك تجارت موفق شود و سرمايه خود را افزايش دهد و به موفقيت برسد بايد همچنين تصوري از بازار داشته باشد.

 

عرصه تجارت فاركس چگونه است؟

 

همان طور كه مي دانيد در اكثر عرصه ها ميان مناطق جهاني و بسياري از فاكتورها تفاوت قائل مي شوند كه چندان خوشايند نمي باشد.

حتي ممكن است در يك عرصه به رنگ پوست،عقيده يا نظري كه شما داريد توجه كنند و با توجه به اين فاكتورها رفتار متفاوتي با شما داشته باشند.

اما عرصه تجارت از جمله عرصه تجارت فاركس هيچ تفاوتي ميان افراد قائل نمي شوند و با همه افرادي كه در آن سرمايه گذاري مي كنند يكسان برخورد خواهد كرد.

عرصه تجارت فاركس يك تجارت كاملا آنلاين مي باشد و همه افراد از همه جاي دنيا اگر به اينترنت دسترسي داشته باشند مي توانند در فاركس سرمايه گذاري كنند.

عرصه تجارت فاركس تنها از شما در اين بازار صداقت مي خواهند و از شما انتظار دارند كه به قوانين و اصولي كه دارد پايبند باشيد.

همچنين اگر قانون شكن يا قمارباز بي احترامي هستيد، ميدان ما ممكن است مكان راحتي براي شما نباشد.

همچنين اگر تمايل داريد از نوع سياسي باشيد كه دائماً بيشتر درباره عملكرد بالقوه صحبت مي كند تا عملكرد واقعي نيز در اين بازار نمي توانيد جواب بگيريد.

اگر بيشتر نگران اين هستيد كه مشتريان شما درباره شما چگونه فكر مي كنند كه نحوه رشد كارهاي شما چگونه است نيز نمي توانيد در اين بازار به موفقيت برسيد.

 بازارهاي مالي به شما اجازه نمي دهند ادعا كنيد كه فراتر از انتظارات هستيد يا به نتايج برتر خواهيد رسيد،در اين صورت بازارها سرانجام تقلب كنندگان را ريشه كن خواهند كرد.

اما اگر سرمايه گذاري هستيد كه مايل به قضاوت تنها بر اساس عملكرد خود هستيد و انگيزه شما از نياز و تمايل به بهبود خود به صورت مداوم است

 در اين صورت به شما پيشنهاد مي كنيم با اشتياق از شما دعوت مي كنم كه به برادران معامله گران و سرمايه گذاران ما بپيونديد.

 

تفاوت سرمايه گذاري در فاركس با ساير بازارهاي مالي چيست؟

 

در اين زمان من فكر مي كنم ضروري است توضيح دهم كه چرا من شخصاً معاملات بازارها را “خالص” توصيف مي كنم. خلوص تجربه من بر اساس اين مشاهدات است:

در عرصه تجارت فاركس به عنوان رئيس خود، مي توانيد انتخاب كنيد كه با چه كسي كار مي كنيد يا مي توانيد به هيچ وجه با كسي كار نكنيد.
همچنين شما مي توانيد در عرصه تجارت فاركس ماه هاي سالي را كه مي خواهيد معامله كنيد و تا حدي ساعت كار خود را نيز انتخاب كنيد.
در عرصه تجارت فاركس شما مي توانيد محل كار خود را انتخاب كنيد.حتي مي توانيد در خانه خود كار كنيد.

همچنين شما مي توانيد در عرصه تجارت فاركس لباس كار خود را انتخاب كنيد. ظاهرا شلوار پيژامه كاملاً قابل قبول است.
در عرصه تجارت فاركس شما مي توانيد آنچه را كه مي خواهيد معامله كنيد.شما مي توانيد سهام،كالا،جفت ارزها را معامله كنيد.

قوانين معاملاتي به وضوح وضع شده اند و معمولاً بدون در نظر گرفتن اينكه شما چقدر “فردگرا” هستيد ، به همان شيوه براي همه اعمال مي شود.

درنتيجه روال سرمايه گذاري در عرصه تجارت فاركس و ابزارها و روش هاي سرمايه گذاري شما را مي توان به گونه اي سفارشي كرد كه به اندازه يك لباس مناسب شما باشد.

سرانجام  شما اين توانايي را داريد كه “دفتر” خود را براي انجام فعاليت هاي مربوط به سرمايه گذاري خود در هر مكاني كه مي خواهيد ثبت كنيد.

آيا شما مي توانيد شغل يا سرگرم را به من نشان دهيد كه به شما اين امكان را مي دهد تا يك ماه در يك مكان و ماه بعد در يك مكان ديگر كار خود را انجام دهيد؟

البته دلايل شما براي علاقه مندي به بازارها متفاوت است و بدون شك دلايل شما نيز بسيار مهم هستند.

اما من شما را به چالش مي كشم تا بفهميد كه بدانيد علاقه شما چيست و در عرصه تجارت فاركس چه چيزي به شما انگيزه مي دهد.

 

مزاياي بازار فاركس چيست؟

 

امكان انجام معامله در 24ساعت شبانه روز:  سرمايه گذاري در عرصه تجارت  فاركس كاملا بدون محدوديت زماني است.

بازار فاركس به دليل اينكه يك بازار بزرگ بين المللي مي باشد در 24ساعت شبانه روز فعال است و محدوديت زماني در اين بازار وجود ندارد.

بنابراين سرمايه گذاران مي توانند در اين بازار در هر زمان از شبانه روز  كه مي خواهند از دوشنبه تا جمعه معاملات خود را انجام دهند.

اين يكي از مزاياي سرمايه در عرصه تجارت فاركس براي كساني مي باشد كه مي خواهند به صورت پاره وقت در اين بازار كار كنند.

عدم كميسيون: يكي ديگر از مزاياي سرمايه گذاري در عرصه تجارت فاركس عدم كميسيون،هزينه دولت و بروكر مي باشد و فقط در اين بازار يك هزينه اسپرد دريافت مي شود.

هزينه كم معاملات: هزينه معاملات كه به آن اسپرد گفته مي شود در سرمايه گذاري در عرصه تجارت فاركس بسيار پايين و معمولا به اندازه 1% مي باشد.

لوريج يا ضريب اهرمي: يكي از مزاياي بازار فاركس دريافت ضريب اهرمي يا لوريج مي باشد.

با استفاده از لوريج يا ضريب اهرمي سرمايه گذاران مي توانند با سرمايه پايين معاملات با ارزش بالاتري را انجام داد.

نقدينگي بالا: در بازار فاركس روزانه حجم بالايي از معاملات انجام مي شود كه ميزان نقدينگي در اين بازار را بسيار بالا مي برد.

دسترسي آسان: دسترسي به بازار فاركس بسيار آسان است و همه سرمايه گذاران با سرمايه گذاري در عرصه تجارت فاركس مي توانند با استفاده از يك لپ تاپ و اينترنت معاملات خود را انجام دهند.

حساب دمو رايگان: در بازار فاركس يك حساب دمو رايگان به سرمايه گذاران ارائه مي شود كه مي توانند در آن به صورت رايگان معامله گري را تمرين كنند.

 
جمع بندي
 

در دنيا بازارهاي مالي بسيار زيادي از جمله بازار فاركس وجود دارد كه عرصه خوبي براي تجارت سرمايه گذاران دارد.

فاركس يكي از بهترين بازارهاي مالي مي باشد كه مزاياي بسيار زيادي براي سرمايه گذاران دارد و خدمات زيادي را به آن ها ارائه مي دهد.

البته علاقه سرمايه گذاران در اين بازار اهميت بالايي دارد و سرمايه گذاران بايد با توجه به علاقه خود يك بازار مالي را براي تجارت انتخاب كنند.

بازار فاركس يكي از دردسترس ترين بازارهاي مالي مي باشد كه سرمايه گذاران مي توانند سرمايه خود را در اين بازار قرار دهند.

سرمايه گذاري در بازار فاركس هيچ محدوديت مكاني و زماني ندارد و معامله گران مي توانند در هر مكان و زماني در اين بازار سرمايه گذاري كنند.

شما مي توانيد در بازار فاركس رئيس خود باشيد و مي توانيد انتخاب كنيد چه زماني كار كنيد يا نكنيد و ساعت كاري خود را انتخاب كنيد.

دركل در اين بازار شما بسيار راحت هستيد و حق انتخاب بالايي داريد و مي توانيد  با توجه به علاقه خود سرمايه گذاري را شروع كنيد.

اما بروكرهاي بازار فاركس در ميان ساير بازارهاي مالي خدمات خوبي را به به افرادي كه در آن سرمايه گذاري مي كنند ارائه مي دهد.

در نتيجه به نظر مي رسد اگر در اين بازار قوانين و مقررات را انتخاب كنيد مي توانيد به نتايج خوبي برسيد و سرمايه خود را افزايش دهيد.

البته موفقيت در اين بازار مستلزم تلاش بسيار بالايي مي باشد و نبايد بدون آگاهي سرمايه خود را وارد اين بازار و ريسك كنيد.

بنابراين ابندا تلاش كنيد آگاهي خود را در اين زمينه بالا ببريد و تجربه كسب كندي و سپس با مديريت سرمايه و ريسك سرمايه خود را وارد اين بازار كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۲۹:۳۱ ] [ Boursforexcom ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی